måndag 20 december 2010

maja gjorde denna till mig


nu äntligen ÄNTELIGEN är jag ju också myndig. alla har vart jättesnälla mot mig på min födelsedag UTOM busschauffören som körde ifrån mig när jag stod och skulle kliva på vid e4an alltså han körde förbi mig. jag stod ensam vid hållplatsen och försökte vinka in honom och så vinkade han tillbaka och KÖRDE??? alltså jag ville jättegärna åka hem så höll på o börja grina jag ba vem gör så på min födelsedag :(

men!! alla andra har varit så jävla jävla fina. jag fick perfekt födelsedagskalas mina vänner hängde en banderoll i kafeterian som det stod NELLIE 18 ÅR på exakt som jag har velat ha det i för evigt och sen hade maja bakat en morotstårta och jag fick paket

jag har fått så många fina presenter och min familj är så fin kolla där när dom kollar på film vill till och med sven va med. och jag ska visa alla mina presenter sen vänta ni bara

1 kommentar:

hej allihopa