måndag 20 december 2010

etc

17
59 dagar av omyndighet

9 kommentarer:

  1. jag tror att jag är lite kär i dig

    GRATTIS?

    SvaraRadera
  2. alltså förlåt men jag måste säga det här.
    Du är så himla fin och rolig!

    SvaraRadera
  3. shittt vad vacker du är du okända människa

    SvaraRadera
  4. asså ahhhhhhh du har växt så mycket och jag har inte sett dig på evigheter och jag vet inte ens om jag skulle våga träffa dig för det hade säkert blivit pinsamt och konstig stämning men saknar dig iallafall och sådant!!grattis igen drottning nellie

    SvaraRadera
  5. Åh gumman du är så söt! grattis igen!!!!!!!
    förresten, du ser typ tusen gånger äldre ut nu. :) alltså då menar jag inte som en kärring med rynkor, över drev kanske när jag sa tusen.

    SvaraRadera
  6. Alltså så jäääääävla snygg!!! Nellan, du är bäst fan. pusssss Grattis

    SvaraRadera

hej allihopa