måndag 22 november 2010

you are a hundred and five years old



alltså kolla ni vet skrivkramp. har typ skrivkramp fast inte bara för att skriva utan för själva livet som. typ vad gör man när man tycker allt e boring. ett moment i förra veckan: när jag gick ut utanför bron stod det rådjur på våran gård. dom va så jävla fina och dom blev inte rädda. den ena började gå mot mig jag vart stunned i 3 sek sen skällde det en hund nånstans, då sprang dom. man ba a det var ju just snyggt

nej alltså skojar bara!!!! vad säger jag. jag tycker inte att allt e boring. jag har till exempel körlektion imorgon det ska bli jättekul. men vad är november för en månad egentligen. åkte buss idag kl 3 det var nattsvart ute asså bussen full med en massa ungar också jag + existensiell ångest ba: har ca minst 100 framtida mörka bussturer framför mig innan det blir ljust igen. haha asså den norrländska prövningen *härdad*

2 kommentarer:

  1. November är verkligen helt sämst just för att allt känns totalt ovärde. Det går ju som inte att se något ljus i tunneln. Men Nellie du äger sönder och jag tycker vi ska unna oss en tripp till Haparanda också! Guldkorn i vardagen näe men vafan vi maxar fredagen och njuter av live

    SvaraRadera
  2. men varför känns det som att det är sommar och festival om typ två månader? *lurar mig själv för att bli lyckli typ

    SvaraRadera

hej allihopa