onsdag 24 november 2010

ett jättejättefult inlägg


hej! jag kommer inte göra 30dagarslistan för får typ lite ångest av att kolla på frågorna och vill ändå inte göra den halvhjärtat. kan kanske komma på en egen lista! alltså som andra får göra. tänker mig konceptet: en lista som börjar helt okej typ dag 1 presentera dig dag 2 säg ditt favoritkrimskrams dag 3 vem har dom finaste lockarna i världen dag 4 din favoritbok men sen spårar den successivt mer och mer (OBS MORMOR NU MÅSTE DU SLUTA LÄSA) ba dag 13 första gången du rökte dag 14 din bästa fyllespya dag 15 ditt första oralsex dag 16 vem tog din oskuld dag 17 första gången du knarkade etc etc

okej nr 2. mitt tourettes light har börjat eskalera alltså säger fula saker hela tiden vill ta reda på den utlösande faktorn can someone help typ börja studera mig och så

nästa gång jag skriver så ska det vara ett inlägg om snälla saker stay tuned

6 kommentarer:

hej allihopa