söndag 31 oktober 2010

SÖNDAG

hej nu är det lov = som en skitlång helg.

jag har så ont i ryggen kan någon komma och hjälpa mig. typ lokalisera smärtan och trycka till det. det kommer från högra skulderbladet och strålar över axeln ner mot bröstet ibland mot höger arm *help*

övningskörde en stöckesträcka som kallas "runt olles" idag. för att man går: ut på vår väg, tar vänster över botniabanans kulle och bro följer vägen och sen om man svänger på rätt ställen kommer man ut på en väg som ligger vid ett hus där det bodde en som hette olle förut. men han e dö nu. haha gud vad stressande det är att köra bil, hur ska man kunna komma ihåg allt? idag pappa 4 ggr ba: kom ihåg att det är högertrafik jag ba *nej jag vill köra på vänstersida jag har tagit mig fram på vänstersidan hela livet VIA MINA BEN WHY DRIVE CAR*

får olustig känsla när jag bloggar mycket på 1 dag för det känns som ingen kommer orka läsa ikapp det kan ni kommentera nu och säga att ni visst gör det/varför det ändå inte gör något

5 kommentarer:

  1. jag hinner läsa ikapp, det är kul!

    SvaraRadera
  2. har läst alltihop, all update

    SvaraRadera
  3. svar: tack tack!!!!

    för övrigt om man har ont som bakom skulderbladet så kan det vara ganska troligt att man sitter vid datorn förmycket. har jag fått höra.

    SvaraRadera
  4. å jävla göttttttttatt du bloggar mKT

    SvaraRadera
  5. gillar när du bloggar mycket, gillar också när du bloggar lite. bloggy blogg, hälsningar från: mig

    SvaraRadera

hej allihopa