söndag 31 oktober 2010

i saw the midnight coming and i watched her go


Tre yrken du kan tänka dig att jobba med:
1. obs vet inte egentligen men "tänker mig" kanske
2. dagisfröken
3. bibliotekarie

Tre hårfärger du inte har haft:
1. grön
2. lila
3. randig

Tre saker du ska göra så fort du fyller arton:
1. grina
2. köpa vuxengrejer asså öl o cigg
3. äga

Tre saker med dig som du är nöjd med:
1. jaha. att jag är fin
2. att jag är en kul tjej
3. att jag lyckats få bukt med eksemen!! haha!

Tre människor du skulle vilja träffa och varför:
1. drottning silvia
jag tror det hade varit maxat. typ lyssna lite på hur hon pratar för hon pratar så skoj och fråga om det är drygt att man pga kunglig börd inte får ha någon åsikt och måste va pk eller om det är värt det. jag skulle fråga hur kär hon var i kungen också och hur det var när dom träffades
2. min morfar
jag hade velat träffa min morfar för jag har inga minnen av honom men det går ändå inte för han e död
3. coco moodysson
alltså vet inte ens om jag hade vågat det, eller vad jag hade velat säga. hade typ velat spänna ögonen i henne och ba jag tycker du e så jävla bra allt du gör är antingen kul eller rätt eller så träffar det exakt

Tre saker du kommer att lära dina barn (om du skaffar några):
1. öh vet ej. dom skulle väl få lära sig att jag älskar dom 4ever
2. att dom duger. hahaha skrev suger först!!
3. att det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd mvh tove jansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa