måndag 20 september 2010

måndagar

det är så tråkigt att fylla år sist av alla i hela den här världen. hoppas alla som röstade i år/igår hade skoj. ska vänta 4 år. kommer förlora röstoskulden tillsammans med min 4 år yngre lillebror som fyller 18 i augusti 2014. vi kanske kan hålla varandra i händerna när vi går till vallokalen

jag har svårt att tycka saker utförligt på internet för jag är rädd att någon ska bli arg och lämna en arg kommentar (fånig sanning men inte mindre sann för det) men här är iallafall en länk som jag tycker är viktig att läsa om sd/angående att bemöta saker man själv tycker är fel eller har svårt för överhuvudtaget

2 kommentarer:

  1. ALLTSÅ ÄR OCKSÅ RÄDD FÖR ARGA KOMMENTARER OCH DET GÖR MIG SÅ JÄVLA ARG ATT JAG SKA BEHÖVA VARA DET!!!

    SvaraRadera
  2. Har förresten också hittat en länk som sammanfattar mycket av det jag tycker och tänker politiskt som du kan få läsa om du påminner mig

    SvaraRadera

hej allihopa