söndag 19 september 2010

golare har inga FUCKInG jÄVLA POLARE


måste säga att jag annars aldrig tyckt att graffiti varit särskilt tilltalande men varje gång jag ska gå till skolan och ser den här jag ba HELL YEA. känner som en slags inspiration till att leva livet. jag har försökt i ett tag nu att uttrycka i ord hur starkt jag känner för detta sanna rätta ärliga konstverk men det går inte. jag kan bara säga att varje gång jag ser den tänker jag på hur bra den är. och att jag älskar den på riktigt. och att om nån vet vem som har gjort den så kan den väl säga.

ps. om någon bryr sig så har jag iallafall städat klart nu och det blev ett ganska okej slutresultat iallafall. nu kanske jag kan sluta blogga om städning. hej då och sov gott

3 kommentarer:

  1. såg den där häromdagen och tycker att den är så jävla bra. man blir ju glad.

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Kan säga nästa gång vi stöter på varandra, hihi.

    SvaraRadera

hej allihopa