onsdag 12 maj 2010

önskar att det fanns interenet till alla

saknar ett oskyddat trådlöst nätverk att få ansluta min skoldata till. längtar tills i framtiden då hoppas jag att internet är så grundläggande att det blir gratis för alla.

för ett tag sedan bestämde skolan att alla skoldattor skulle fräschas upp med ett nytt operativsystem som heter windows 7. vår klass fick lämna ifrån oss våra datorer igår och typ 1 minut spred sig en skräckblandad förtjusning i panik över att ifall datorerna inte skulle bli återlämnade förens på måndag. då skulle ingen kunna göra skolarbete/datta i allmänhet på kortlove. men nu fick vi ju igen dom. tyvärr. hade ändå älskat en sån heltäckande ursäkt till att inte göra skola

ska inte lista min skola som måste göras som typ nån glasyr på kakan, för det är nog nu. att ens nämna sin skola annat än i förbifarten, det tycker jag utstrålar Duktig rebell istället för Sann rebell. jag hoppas att jag blir en rebell en dag, typ en dimmig morgon i september vaknar jag upp och ba ~~~~~. wö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa