måndag 10 maj 2010

fattar ni det NEJ för ni äter bara mackor me pastej


alltså ett problem som jag har med de bloggar jag läser som är lite kryptiska, seriösa och interna är att ibland kan jag tänka så här hihi om något och sen skriver jag en rolig kommentar men när jag ska trycka på skicka så är det något som knyter sig typ så här: tänk om det är opassande. just för att det är kryptiskt och superinternt så kan man ju aldrig veta om man tex skulle skriva en lättsam kommentar också var det värsta seriösa grejen underförstått också alla ba ...... ok ......... hänsynslösa..... hagga....... men själv ville man inget illa man ville bara vara med i gänget
:((

2 kommentarer:

  1. eller om alla ba "vem.... e... du?"

    SvaraRadera
  2. gumman, imörn ska du ha någon lerre då på möran?

    /izaboll

    SvaraRadera

hej allihopa