torsdag 1 april 2010

ni som vet

jag vann en auktion på tradera i söndags. sätt in pengar på konto senast 3 dagar efter auktionen är avslutad står det i beskrivningen. ja det är väl bra tänker jag, snabbt ska det gå, jag vill ju ha min grej så snabbt som möjligt. jag väntar, men får inget mejl om var man ska sätta in pengarna. har nervöst tänkt: va?? missade jag något?? i 2 och en halv dag nu tills jag igår äntligen fick ett mejl. i mejlet står det: hej. jag har felberäknat frakten. den blev inte 30 kronor den blev 48, jag hoppas detta går bra.

ja det går väl bra då tänkte jag först. men jag är inte så haj på tradera. ska man behöva ta sånt här, är det vanligt, är det ok eller blir jag utnyttjad?? 18 kronor är inte så mycket det är väl typ som en kopp kaffe eller kanske helt enkelt bara den summa mer som frakten råkade kosta MEN: tänkte att om det skulle va så att man höjer frakten för typ 10 pers utan att det var på riktigt så har man ju plötsligt 180 kronor som kan motsvara en klänning på H&M eller en massa jävla kattmat. eller typ 1 vinflaska.

problem jag har i mitt liv: jag tror ofta jag blivit utsatt för en konspiration

1 kommentar:

  1. jag blev lurad av en fjolla på blocket när jag skulle köpa kentbiljett... blev av med 310 kr och min systers 310 kr också.........

    SvaraRadera

hej allihopa