onsdag 31 mars 2010

saker jag skäms över #1

när jag ska ge sven torrfoder så använder jag aldrig någon skopa eller något utan om det är en påse sticker jag bara ner handen och tar en näve kattmat och stoppar det i skålen. sen klappar jag honom, eller det är väl så det ser ut. vad jag egentligen gör är att jag torkar av mig på honom i hans päls för att det fastnar en massa kattsmulor i handen och där vill jag väl inte ha dom. ursäktar mig själv med att tänka hur det kanske kan bli lite som en överraskning när han ska tvätta sig, att det smakar lite mat istället för bara hår.

3 kommentarer:

  1. nej nellie så kan du ju inte göra.
    Kattmat luktar ju äckligt = sven luktar äckligt.
    Inte för att jag har någon aning egentligen. Svens tunga kanske är världens bästa tvättmaskin?

    SvaraRadera
  2. Så länge du inte gör så med blötmaten så..

    SvaraRadera
  3. Jag tycker torrfoder luktar gott. jag brukade äta det när jag var liten. det skäms jag inte över. det var faktiskt riktigt gott.
    och nellie bara så du vet så tar jag också upp maten med handen och torkar av mig på svante. tror dock bara att han gillar det. jag skulle duscha oftare om det smakade gott

    SvaraRadera

hej allihopa