torsdag 22 april 2010

frasofjasödsfds

imorse klockan 7 tyckte jag david va så söt när han åt frukost att jag blev tvungen att filma honom och sen när jag hade kameran i handen helt yrvaken jag ba fan jag ska ta me den här kameran och filma hela min dag KUL iDÉ! synd att de ska va så jävla pillrigt och tidskrävande att klippa ihop sånt här så det blir snyggt osv bla bla kan ju knappt klippa men en dag kanske jag också kan göra feta stämningsfulla niotillfemfilmer om mitt liv och mina vänner blabla hej då här har ni



youtube säger att "kvaliteten förbättras eventuellt när bearbetningen är färdig" så ögh ja det får man ju hoppas

3 kommentarer:

  1. mer film!! jag vill också va med!!!!

    SvaraRadera
  2. alltså, shit vilken jävla linslus jag är. kan jag gem mig eller

    SvaraRadera

hej allihopa