onsdag 21 april 2010

aoupril

lämnar datan på skolan för att det är skönt att inte bära på den. tycker det är skönt att inte räkna matte och tycker de e skönt att va med thilde och tycker det är skönt att sola i solen och tyckte de va skönt att byta sängkläder för första gången på typ 3 månader nyss. tycker det är skönt med mina nyutblommade eksem... skoja. allt kan man ju inte tycka om. tycker om... kortison.

jaha i veckan lyssnar jag seriöst på kent för första gången på skitlänge, har tyckt dom varit överflödiga i 2 år tills nyligen då jag ba flyter omkring och tycker allt känns som en kentlåt fast PÅ ETT SKÖNT SÄTT hehe så ingen tror att jag har dödslängtan. mer så här: när jag ska gå ner i en tunnel jag ba tystnad... tunnelavfart... när min mamma inte kunde flyga hem från stockholm jag ba mamma love u men mot gummi glas och aska eller typ när jag ska ta på mig mina byxor på morgonen ba varför får jag inte på mig mina blåjeans?!?!?!?? *när jag är tunn som luft så är jag nästan perfekt*... nä skämta. jag ska sova nu. sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa