tisdag 23 februari 2010

please send me more yellow birds

hej!nu:
*drygt 7 timmar kvar till jag ska vara på sjukhuset
* är jag lite nyvaken och det kanske är mindre praktiskt att vara det 10 minuter innan man måste påbörja fasta för att inte typ kräkas ner saker i sina lungor när man e medvetslös. jag resonerade dock inte så när jag gick och la mig utan då tänkte jag att jag fan kunde unna mig detta tänkte ju obs inte på att jag då skulle bli tvungen att va vaken med min hunger stället. fast törst egentligen, jag är ganska törstig.

1000 medlemmar och ludvig lundberg spårar på din fest
här är en facebookgrupp av rang som jag bjudit in alla mina facebookvänner till. varför den är rolig: ludvig lundberg gick i min klass under högstadiet och var en värd klasskompis. jag kan inte riktigt förklara honom men jag återkommer om jag skulle komma på hur man gör.

här är lite gamla webcambilder från när jag gick höggan på tc istället



övertygande

1 kommentar:

  1. Haha, min tanke när jag såg den gruppen: Gick inte han i Nellies klass?

    SvaraRadera

hej allihopa