måndag 22 februari 2010

ett ledsamt inlägg

nu är planen denna: gå 1 dag i skolan, nästa dag operation.

när jag på lunchen idag förklarade att läkaren inte tänkte operera bort hela, utan bara skrapa (huvva) bort det "överflödiga" för bland annat kim och annika så hängde inte odd med i svängarna riktigt. han hoppade in i diskussionen när han hörde ordet "skrapa" och vi fortsatte prata om hur ont det skulle göra osv i någon minut till innan jag insåg att odd trodde att det var en abort jag pratade om att jag skulle göra i veckan. inte ens lite kontroversiellt, som om det vore ett helt naturligt grej att nämna i förbifarten över lunch.

jag tänker att det är odd som är konstig men känner även en obehaglig misstanke över att det är jag som är knäpp och på senare tid spårat ur så hårt att inget jag säger kan chockera mina klasskamrater längre.

åååh

3 kommentarer:

  1. alltså vad heter odd i efternamn det är inte min gamla lärare va

    SvaraRadera
  2. TUUUR tänkte att min odd hade slutat på jennings blev typ rädd han e så episk

    SvaraRadera
  3. asså jag var fan seg LOL, du har inte spårat Nellie haha

    SvaraRadera

hej allihopa