fredag 27 november 2009

gud

har längtat efter att få sova hela dagen. är trött och bör gå och lägga mig nu men det känns så lamt. egentligen spelar det väl ingen roll för det här har jag gjort 1. tränat 2. ätit middag 3. spelat monopol. lamkurvan har redan nått sin botten. och jag har inte städat.

jag lovar att städa!! jag skulle städat nu egentligen men jag kände inte för det. alla ska få se hur städat och fint det blivit när jag städat mitt rum, då ska jag visa.

har inte skrivit en krönika. hade kunnat göra det ikväll men jag gjorde det inte ändå i protest för att jag kände hundra kilo ilska igår när lärarkandidaten i svenska delade ut en s.k liten uppgift som innebar att skriva en krönika på 1-2 datasidor att lämna in idag fredag klockan 2400. tänkte så här: vem tror du att du är + vem tror du att jag är? har ju faktiskt ett liv även om man inte kan tro det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa