lördag 10 oktober 2009

tänk dig följande scenario: du är fin som du är men..

hej. söker ett namn på ett syndrom. tänk er:
man sitter hemma och äter chips. efter halva chipspåsen känner man att det är nog man är ej sugen längre och man är inte hungrig. det är precis lagom men slutar ändå inte äta bara pga följande faktum: det finns fortfarande chips kvar. och fem minuter senare så sitter man där med en tom chipspåse och ett fruktansvärt illamående och så gör man gång på gång på gång trots att man vet att man skulle tjänat mer på att sluta äta när man faktiskt var nöjd för att då hade man a) haft chips kvar b) inte varit illamående. jag gör alltid så här när det handlar om:
chips
god mat
godis osv
smink
har tagit bort lagt på nytt lagt på mer tagit bort smink i minst tre omgångar nu. försök se hur tidigare skrivna stycke hänger ihop med detta: har alltså 1 problem när det gäller smink som är att jag kan inte sluta lägga på. sitter här med en jättetjock mask av smink och orkar inte ta bort och göra om en gång till, fastän det känns som om jag har ett lager av smuts i ansiktet. vet ej vad jag ska göra tycker precis som många andra att det är mycket vidrigt. är ju inte ens fin för har för mycket smink. andra saker jag har är tex en dröm:
en dag tar allt mitt smink slut och jag orkar ej köpa nytt = kan inte sminka mig.

1 kommentar:

  1. du måste börja dela upp dina meningar med olika sorters tecken så som .,!?:;_- så skulle det gå mkt lättare att läsa upp den här bloggen för kim för hon kan inte läsa själv utan måste ha en uppläsare.

    //secret man

    (det är inte kim som har tvingat mig att skriva detta)

    SvaraRadera

hej allihopa