lördag 10 oktober 2009

alltså!!!

OK, trots att det finns typ sjuttio datorer i mitt hushåll så var denna morgon en dag när alla utom en var upptagna så datan jag använder nu är en macbook PRO. den finns i vårat hus för att de på pappas jobb funderar på att köpa in sådana till personalen och min far fått äran att jaa testköra den för att se om den är något att ha. poäng = kan ej hantera denna data. har ej kontroll på riktigt alla mystiska saker man kan göra med styrrutan så zoomar in och ut när jag egentligen bara vill scrolla eller klicka alltså!!!! blir knäpp!!! nu är texten skitstor. ska se om jag kan lyckas publicera detta inlägg nu. men om jag inte klarar av det så gör det ändå inget!! hej då!!

1 kommentar:

  1. jag blir så jävla förbannad på macbook PRO alltså

    SvaraRadera

hej allihopa