onsdag 26 augusti 2009

hej

idag gick jag på den enda lektionen jag har på onsdagar: matte b med min bästa lärare jan. jag räknade inte så mycket eftersom att jag ej har orkat ta med kollegieblock eller pennor eftersom att ingen har fått några skåp på midgård. det är så dumt. det finns mycket med midgård som är så jävla dumt tex att de dragit ner på bussarna som går ner till stan. vill ej veta om jag någonsin kommer kunna få plats på en sån buss igen. framtida händelse: det är vinter alla slutar samtidigt ingen vill inte åka buss alla åker buss alla dör av syrebrist innan man nått den första hållplatsen.

här är en lista på bra saker med att gå andra året midgård förutom att jag bara har en lektion på onsdagar:
ingen datakunskap
ingen digibild
ingen dans
ingen tyska
min senaste dag = 15.45

1 kommentar:

  1. jan är det bästa som finns!!! på riktigt, han är bäst.

    SvaraRadera

hej allihopa