söndag 19 april 2009

säg det bara

min pojkvän var här men for hem. också började det regna. tänkte på den här dikten då du vet: dagen du föddes grät gud för att han förlorade sin bästa ängel det var därför det regnade. fast den går inte riktigt så. skulle googla fram den men när jag skrev "dagen" så kom dagen efter piller upp som sökalternativ hahaha ursäkta men världen är ju HOPPLÖS. min mamma köpte ju förresten en ny bil nyss och det var ju precis right in time för idag när min pappa skulle byta däck insåg han att bilen som han köpte inte var ett *KAP* utan att den var billig för att det var strul med däcken. har vi tur fixar han det. har vi inte tur så har vi bara en bil... igen. hahaha. okej hittade dikten nu. gjorde några justeringar så att jag kan skicka den till varenda en som hälsar på och åker hem. förhoppningen är att den ger så stora samvetskval att till slut åker ingen hem. vision: alla flyttar hit.



Det sägs att det regnade
den dagen du åkte från stöcke
men det är inte sant
det var en bonde som grät
för att han förlorade
byns vackraste ängel

3 kommentarer:

  1. Ja men Nellie längtar fan till skolan nu. Tur att den börjar imorgon. Längtar så mycket att jag lyssnar på Depeche Mode. Fattar inte varför jag längtar dock för jag har ju massa skolarbetsjävel som jag inte har gjort.

    SvaraRadera
  2. fattar inte att du längtar så mycket att du lyssnar på TÖNTIG MYUSIK AHHHHH

    SvaraRadera
  3. MEN FATTAR ITE ATT DU INTE FATTAR ATT JAG SKULLE HA SAKNAT DIG MED OM JAG INTE HADE TRÄFFAT DIG TVÅ GÅNGER PÅ LOVET ÅÅÅÅH HAtAREYT

    SvaraRadera

hej allihopa