onsdag 29 april 2009

där segrade österrike med 2-0

idag när jag kom hem hade jag fått sommarjobb. alla var stolta över mig och min pappa gratulerade. när jag gick ut på bron låg sven på en matthög och tog det lite lugnt. frågade om han var stolt över mig men han hörde inte för att han sov. försöker spela betapet men ingen vill spela med mig. har ont i armen för att jag sitter vid datorn. har börjat känna av det sedan tabtanten höll en genomgång om skador man kunde få om man satt fel vid datorn. idag höll hon en genomgång om datorer och antecknade på tavlan. här kommer ett urval av sakerna hon skrev:
* hårdminne
* digatalkamera
* flyttigt
jag tycker om datakunskapsläraren. fast gillade vikarien vi hade förra veckan också. när jag skrev att hästar och höjdhopp som intressen på en presentation av mig själv så skrattade han för att han tyckte att jag var rolig. blev smickrad och skrev ner det på min lista över bra saker som hade hänt den dagen.

3 kommentarer:

  1. Jag skickar den boken till dig helt enkelt som byte för serien!

    SvaraRadera
  2. Maila din add till fulaedith@gmail.com. Lovar att jag ej kommer knacka på din dörr. : )

    SvaraRadera

hej allihopa