tisdag 28 april 2009

ett fiffigt inlägg

har haft tyska och samhällskunskap idag, började 13:30, har vart på skolan sedan nio. jobbade på uppgiften till K-UNG, eftersom uppgiften på bilden var att göra en uppgift till tävlingen. pga en felberäkning av min mentor eviz så råkade vi bara få en lektion på oss att jobba, så ägnade förmiddagen åt att göra klart eftersom att det ska vara inlämnat imorgon. temat var beröring. fånigt tema tycker jag, andra kanske tyckte att det var kul. när jag frågade henrik i min klass om hur temat var kopplat till hans tavla och då sa han att det var så djupt att han inte orkade förklara. kände mig dumförklarad, enkel förklaring. min tavla = en fågel som sitter på en pinne med lite rök och hus i bakgrunden = berörd av sin miljö. ÄR FIFFIG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa