fredag 2 augusti 2013


bloggar tvångsmässigt fast jag är skittrött. gillar den här bilden så jävla mkt.

min blogg kommer börja se ut som ett instragram

må så va om det e vad som krävs för en uppdatering!!! jag tror på att allting tar sig till slut om man bara fortsätter försöka, det va typ sensmoralen i *känn ingen sorg* som jag och andreas såg på bio ikväll. kan berätta lite övrigt om den filmen: den SÖG.

kommer snart kanske börja jobba med lite bildrelaterade bildtexter också. kalle och hans båt som han byggde för typ 40 år sen med sin pappa. sen sålde dom den. och nu har han tagit igen den för att renovera den. det är 4x så mkt arbete, sa han till mig. ja jag förstår det svarade jag. nej jag tror inte du förstår riktigt hur mycket jobb det är sa han då.

tar tåget tillbax imorn 0650, tur, då kanske jag blir rofylld och nöjd igen, vet inte om det är chock över omställning eller typ perrongmordet som gjorde att jag blev så jävla obekväm och sur så fort jag kom hit men så har de iallafall vart typ 60% av tiden jag spenderat här o med den procenten vill jag bara försöka förklara ett dvs att mer än hälften av tiden jag vart här har jag känt så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa