söndag 16 december 2012

leave me high and dry


tog dom här på costas en lördagkväll, klara jobbar där nu. vi skulle gå in och säga hej till henne mitt i en fest en gång

kokade risgrynsgröt igår. men det brände fast i botten. blev så jävla less. vet ej hur jag ska diska bort det där. skulle vilja ha stålull i julklapp

slog sönder tre muminglas idag! har väntat på att det ska hända. eller kanske inte exakt dom. men i ca 7 dagars tid har jag varit så jävla osmidig och fumlig och vält ut eller nästan vält ut och slagit i saker så att jag har kunnat känna hur den här större Olyckan legat och väntat och velat ta mig. men det försvann i glasraset,  känns skönt att det är överstökat. bra att det var mina egna glas och ingen annans tillhörighet så jag hade fått skämmas. men synd på fina glas som min mamma köpt till mig. önskar att åka till haparanda och köpa nya om dom finns kvar på ittala outlet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa