torsdag 15 november 2012


dagarna går

bra dagar för det mesta, sen senaste veckan. kommer överens med matten och min kurs och jobb. och det blir skitmörkt och kallt men kan komma överens med novembermörkret med. OK att bo själv. har skrivit i min dagbok för några månader sedan om att vara skiträdd för att bo själv men det är jag inte. det är en snäll lägenhet. önskar den kunde diska och städa av sig själv men annars inget annat. att komma innanför dörren är skönt. verkar som jag ska bo här iallafall 5 månader till, hanna stannar i berlin. jag ska hälsa på henne nästa år, det är en del av nån lös idé om vad som ska göras

blandade med andra små  idéer att knappt ens våga andas nåt om för de känns så stora. som stora berg som skriker åt en: titta på dig, ska lilla lilla du göra det. men asså vissa saker måste man våga våga. iallafall våga lova sig själv att försöka

1 kommentar:

  1. till och med jag är fortfarande rädd för att bo själv ibland, och jag har gjort det i sju år nu. Man klarar sig ändå, det är bra för det mesta.

    SvaraRadera

hej allihopa