fredag 28 september 2012

uppdatering senaste veckan + nu


pappa har vunnit pris från fototävlingen i tidningen LAND. han ska få 3st trisslotter för denna. enda missförståndet med den här bilden är att det är geten som heter anna och barnet som heter erik, det kommer ju i fel ordning
elines kattkorg. hon verkar ha tagit steget ur sin grej där alla katter i leken alltid hette PÄRLAN , för när hon skulle presentera alla dessa hette de plötsligt och bestämt glitter, stjärnan och marie. även om jag gillar idén när allt , särskilt djur, ska heta samma så tyckte jag det var en skön omväxling.

nicolas har bott i mitt rum

vi har haft ett grupparbete i min kurs på universitetet, jag läser litteraturvetenskap A, jag tror jag glömt berätta det för min blogg

nicolas tog den här bilden på morgonen en dag innan jag skulle ta bussen till "uni"

jag har egentligen jättemycket att lära mig i matte till nästa vecka, har gjort ca hälften. nicolas har förklarat, men sen åkte han hem igår, det var dåligt i mitt hjärta plus det innebär: ingen mer privathjälp, måste söka mig till offentliga platser typ mattecentrum på midgårdsskolan

2 kommentarer:

  1. matte på engelska är så mkt mer vackert???????
    kram kram kram

    SvaraRadera
  2. litteraturvetenskap, låter riktigt kul. Yes/no? Min kompis katt heter Isolde.

    SvaraRadera

hej allihopa