söndag 9 september 2012

bilder från när jag kom hem för ca 7 veckor sedan


när jag skulle åka tåg från stockholm stod jag framför en selecta-automat och upptäckte att någon lagt i 99kr utan att köpa något. ofta det hände, kändes som en barndomsfantasi som gick i uppfyllelse. jag köpte bara godispåsar 1 djungelvrål 1 matador mix och 1 haribo nappar.

så här såg jag ut när jag hoppade av på umeå östra och åkte i hissen

jag och min lillebror andreas och alla eksem jag hade runt ögonen av sömnbrist från tåget

3 kommentarer:

  1. vad fina du och andreas är!!!

    tack för i fredags gummzi, saknar dig i förhand. dumt men ett faktum. går gärna på bc någon dag i veckan om du vill. kram

    SvaraRadera
  2. så fint inlägg = dör

    SvaraRadera
  3. Om du ej säger att det är eXem så tror man att det är rosa ögonzkugga OCH vilka roliga grejer du kom på att jag ska göra på min blogg!!!

    SvaraRadera

hej allihopa