onsdag 29 augusti 2012

25 augusti

när fannys familj bjöd på middag hade bengan gjort gazpacho till förrätt. det är kall soppa. mycket gott
innan middagen hade vi hunnit titta på halva filmen av hungerspelen. det var jättespännande. men efter vi ätit färdigt blev det för sent att se klart eftersom vi lovat att åka till ruben på fest också

sen for vi på scharinska och var på dansgolvet med DJ DÖDEN i inte så länge. också cyklade vi hem till fanny igen och fanny tycker alltid att jag cyklar så sakta. hon säger jag hatar att gå när man kan cykla och då ska det gå snabbt och man ska vara i takt, varför har du alltid  den trögaste växeln så du cyklar sakta. sen kom vi hem och la oss i alice säng. sov som en sten. drömde att mitt liv var ett sims-spel. sen vaknade jag kl 7 för jag behövde nysa sex gånger på raken men jag kunde somna om efter det. på morgonen kollade vi klart på hungerspelen. jättebra film, 5 av 5 kan den få

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa