onsdag 25 juli 2012

ut på stranden


vi skulle åka ut till simphamn med kenneths båt. pappas bil fungerar inte som den ska och vi var 7 personer som skulle åka ut så vi fick ta kerstin och kenneths volvo plus kenneths jeep till båthamnen. kenneth vägrade köra jeepen själv för han är sur på den för bildörrn har fått en skråma.  så kan det visst kännas ibland. så pappa körde den istället. jag fick sitta fram.

sen åkte vi, jag och eline satt längst fram. hon tyckte det var obekvämt med blåsten men klagade ingenting. jag frågade henne 7ggr om det gick bra och varenda gång svarade hon jaaaaa fast med en plågsam röst. sen somna hon en stund

här är en sak som ingen hade räknat med: dimma


plus det va kallt på stranden. jag badade inte. jag tog på mig mer kläder. eline och david badade som galningar

mormor och kalle kom med. jag åkte med dom hem men först skulle dom ta upp ett nät

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa