söndag 29 juli 2012


jag tycker min kamera tar så gråa sorgliga bilder ibland, men jag vet inte vad jag ska göra åt det. jag måste ju använda den. och jag måste väl göra nåt med bilderna. dom kan lika gärna ligga här. jag tror att skriva i en blogg är så himla ute just nu. men jag känner mig förpliktigad att uppdatera. så min mormor har nåt att göra på sin dator eller så att min moster har något att göra på sin läsplatta eller så att mamma har nåt att göra när det är tråkigt på jobbet. eller för att komma ihåg när man glömt

mamma hade en liten släktbjudning i lördags. simon fick också komma

mammas kusins barn

dessa är jag inte heller släkt med men dom är pappor till släktingar

vilket vanligt porslin. jag tror många känner igen det.

obligatorisk bild på våra får

2 kommentarer:

  1. Är kär i dig och din blogg (no homo)!!! /anonym tjej aka Hanna från Jämtland

    SvaraRadera
  2. håller med ovanstående /anonym tjej aka Maja från Hälsingland

    SvaraRadera

hej allihopa