måndag 21 maj 2012

söndag tjugonde maj (min mormors födelsedag)



linnea hade flugit med air baltic från umeå kl 6 på morgonen och sedan var hon på zürich flughafen tillbaka i schweiz kl 2 på eftermiddagen. då kunde vi träffas. hon sa hon såg sliten ut men det tycker inte jag. eller så är väl jag partisk vän för att jag vet vem linnea är och jag kommer alltid vara glad att se henne oavsett hur hon ser ut. jag kommer alltid tycka att hon är fin för jag vet att hon ÄR DET
vi åkte iallafall ut på au.pair.picnic  fast vi kom skitsent för jag läst fel på facebookeventet om vars det skulle vara så vi åkte till fel ställe först och fick åka tillbaka osv
zürich är ju stört när det är klart väder, man ser ju för fan ända till alperna. eller vilka berg det där nu ska föreställa. där ligger det snö medans man själv står och glassar i 25 grader. bra skarp bild tagen av min nya kamera förresten
innan linnea tog tåget tillbaka till neuchatel gick vi och köpte brödmiddag på migros. och rädisor..... och swiss style ost 6st olika sorter. typ mjukost i kubform. det var en besvikelse för alla smakade i princip likadant dvs mer eller mindre smaklöst

1 kommentar:

  1. Haaaaha alltså rädisor!!! Har inte ens tänkt på det. är ju fan inne på rädisorna.com nu typ!!!

    SvaraRadera

hej allihopa