söndag 13 maj 2012

den här helgen


i fredags var den hitills varmaste dagen på hela året. det var runt 30 grader ute. nu ska man grilla hela tiden. nicolas har spillt på sig själv kolla vänster hörn. själv spillde jag ingenting
ett schweizertyskt sms

jag har suttit en del i mitt rum
idag söndag var jag uppe på uetliberg för första gången. det är ett berg som ligger i zürich. man får promenera upp i typ 40 minuter sen är man där. det var en lagom runda, dit ska jag ta min familj ( minus andreas) när dom kommer och hälsar på i slutet av juni. gud vad kul det ska bli

promenerar loss

bra utsikt över stan. fäRGMANIPULERAD BILD
och svar på frågan vad ligger bakom/på andra sidan: massa skog och en liten by
aupairvänner. elin lutar sig mot ett staket.

5 kommentarer:

  1. haha OBS! jag lutar mig mot ett staket

    SvaraRadera
  2. Ja har du fastnat där borta ellerrrr. Jäkla länder alla jäkla människor är i alltså.

    SvaraRadera
  3. Guu vad glad jag blev av din kommentar. Har varit otaggad på att ladda upp bilder men nu blev jag taggad igen!!!!

    SvaraRadera
  4. Om du hade ändrat syn på världen hade du gärna fått smaka!! Nu ska jag äta min broccolipaj för första gången, har gjort den typ fyra gånger men alltid lyckats dra härifrån innan den blivit klar, så himla spääännande. Och så fin helg du verkar ha haft! krammamam

    SvaraRadera
  5. va som himla fint och varmt och ägigt det verkar vara i Schweiz, vill ba ta ett flyg ned och hälsa på dig i chokladens varma gröna paradisland!!

    SvaraRadera

hej allihopa