söndag 29 april 2012

jag ska uppdatera att jag lever

blogger har ändrat utseende och jag tycker inte omdet!!! jag tycker oftast illa om förändringar

 jag har varit i wallis över helgen. men ikväll tog jag tåget själv för att ha två kul lediga dagar nu framöver här etc. . .fdsof det tog 4 timmar att ta sig tillbaka!! när det kunde tagit 3,5. för att i landet som annars är så väldigt punktligt så beräknade någon plötsligt en punktlig 12 minuters försening vilket gjorde att jag missade en perfekt anslutning och fick vänta en halvtimme på nästa tåg. och när jag skriver det här så låter det ju inte så illa men jag ska skriva er att jag har varit sur i en timme över detta

 imorgon är det valborg????? hoppas jag kan sova länge

2 kommentarer:

  1. HEJ VÄNNEN hoppas du hade det kul i Wallis, önskar att jag hade varit där med dig!! Hoppas vi hinner dit innan du åker hem! Och ja 12 min försening i Schweiz = the end of the world

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick sovmorgon och blev pigg och glad igen!

    SvaraRadera

hej allihopa