tisdag 27 mars 2012

vilka är dessa människorna

det här har jag märkt i media:
1. de 3 nya bilderna på lilla prinsessan estelle. fast jag blev besviken. jag hade hoppats mer på en sådan bild som man ser i tidningen bland bäbis-sektionen över nyfödda. en sån där föräldrar sitter bredvid varandra och babyn figurerar nånstans i mitten. eller victoria och daniel sittandes på varsin tron med en vagga emellan

idyllbild på silvia och victoria

2. hanna widerstedt i publiken på big brother live i söndags. vilken hemsk syn. mitt hjärta vred sig i plåga. hon såg så tärd ut

3. imorse promenerade jag och hämtade gratistidningen vid tågstationen. där fanns en artikel om att man kan dö på riktigt av olycklig kärlek för det har fysisk negativ effekt. typ så att man kan få en hjärtinfarkt. det var en svensk forskare som hade kommit på det

4. på vk.se stod det först att scharinska villan KAn säljas. sen nu uppdaterade dom med att man kan läsa allt om försäljningen i ett dokument. men jag har nog inte lust att läsa i sådana långa dokument. jag tänker fortsätta titta i tidningssidor

1 kommentar:

  1. Hade nyss premmi och det gick så jävla bra! Assnyd att du ej ser oss för vi har så fett med swag hela bunten!!

    SvaraRadera

hej allihopa