onsdag 28 mars 2012

onsdag


här är min dag. detta är prick 08:00 cirka 6 minuter efter jag vaknat

runt kl 9 bestämde jag mig för att duscha

jag är inte så effektiv på morgonen. jag är mest ensam och sur. men efter jag duschat började jag rita en teckning för jag tänkte jag skulle ha nåt att visa kl 10 men det blev inget bra ändå. det skulle vara den här bilden av eva och annika på skolavslutningen precis efter dom har bråkat över jeremy och typ inte är vänner längre så allt känns jättekonstigt

ni såg det inte men jag hann hämta tidningen nånstans innan också. kl 11 ska jag sitta på balkongen och läsa den i solen. det är bra med fint väder men ibland är det provocerande också för det är som fint väder skriker åt en att gå ut, fast man kanske egentligen inte har lust. det är bra att det finns en balkong. som utekompromiss. baby estelle var i tidningen.

det är så bra att det finns en balkong att vi till och med tränger in oss för att äta lunch där. den är ju lite smal men det går. cirka kl 12:30 när skolan är slut för onsdag är en tidig dag

detta föreställer påskpyssel runt kl 13

sen måste vi promenera bort till judolokal för att träna judo

eller jag tränar ju inte judo förresten. jag sitter på en bänk vid sidan av och läser, som en annan vuxen. jag fick låna den här boken av nicolas när jag sa att jag tycker the hours är en bra film. han hade inte sett filmen, men läst boken för dom var tvungna att göra det nån gång i skolan. han tyckte det var en dålig bok. jag tycker den är bra.

runt klockan fyra kan man plocka blommor på hemvägen

och kl 17:00 hittar jag ett brev till mig i brevlådan! från min mormor är det. ibland tar det lite tid att läsa hennes handstil. men den 26e mars åkte dom skidor för sista gången i år och hon ramlade bara 2 ggr

18:30 MIDDAG!!!!!!! jag hjälpte till att panera en fisk som inte syns på bild


kl 19:00 gick jag uti skogen för att promenera. jag postade några vykort också

tillbaka kl 20:15 då kan man dricka en kopp te och äta ett äpple. det enda som händer sen är att jag skriver det här blogginlägget (nu) och sen ska jag se ett avsnitt av big brother

1 kommentar:

  1. åh nell. världens bästa dag! vad kul å få se deine kinder och lite jobb! du är bäst. älskar dig för att du älskar kungafamiljen.

    SvaraRadera

hej allihopa