måndag 20 februari 2012

Imorgon måndag är det träff på svenska kyrkan. 19.30 väntar semmelfrossa


jag hittade igen den blå halsduken så nu behöver jag inte vara sur något mer. plus 4 arbetardagar kvar, sedan åker jag till berlin och träffar hanna. livet på en semla. ska ta tåget till zurich snart för jag fick mejl om att det väntar en semmelfrossa på svenska kyrkan ikväll. har hitills ätit fyra semlor innan fettisdagen som är imorgon, är det normalt? hur många semla äter en svensk i genomsnitt i februari? hur många har ni ätit. jag kommer iallafall inte kunna äta nån imorgon för brödet tog slut och jag orkar inte göra nåt nytt, måste packa en väska och städa och andra viktiga saker

6 kommentarer:

  1. längtar!! ps förra året bakade jag 30 semlor och insåg att ingen i min familj gillar semlor. åt så många jag kunde.

    SvaraRadera
  2. Jag har ätit två men jag har massor kvar i frysen

    SvaraRadera
  3. VARFÖR ÄR DU SÅ JÄVLA FIN NELL oj caps. men jag menare hihi fniss. önskar jag kunde hålla dig i handen på vägen till schweden

    SvaraRadera
  4. Vad snygg du är i din blåa halsduk! Ska äta en semla idag bara för att jag läste det här nu.

    SvaraRadera
  5. jag har ätit 0 och semmeldagen är förbi :(:(:(

    SvaraRadera

hej allihopa