onsdag 25 januari 2012

över halva januari

det "kliar" i halsen. ja men så dåligt om jag blir sjuk igen.. ska äta mina sura apelsiner och tänka mig resistent.


känner ett gravt behov att skypa min familj men internet hemma ligger nere. ååå. det är ju hemskt med invalidiseringen som det här medför.

jag betalar 660 kr om året för min tandläkarförsäkring. egentligen 960 men någon rabatterade den, tror landstinget. undrar hur man skriver och tackar. väntar fortfarande på fakturan. önskar jag kunde betala i utländsk valuta för jag har mer av den än jag har svenska kronor

2 kommentarer:

  1. Ja men jag väntar också på fakturan?? När kommer den VILL BETALA OCH BLI AV MED

    SvaraRadera
  2. När jag gjorde min tandförsäkring har jag för mig att dom sa att fakturan inte kommer förrns i typ juni. Nått halvårsgrejs...

    SvaraRadera

hej allihopa