söndag 1 januari 2012

Etta blogginlagg Fran min pappas iPad

Hej. Nu hittade jag det svenska tangentbordet. Jag tog bilder i photobooth men jag fattar inte hur man laddar upp dom. Det var fem bilder på mig själv och två på Sven när han satt i fönstret. Jag har vart skeptisk till iPad tidigare men nu tycker jag den är ok rolig.

Jag är helt bortskämd. Här är några saker som hände på nyårsafton:
Jag och Jenny chattade på f b. Vi bestämde att vi skulle ringa varandra och jag var den här: du får ringa mig för jag har inte laddat mitt kontantkort sen i augusti det är dyrt att ringa jag orkar inte fylla på blabla. 1minut senare får jag ett sms från halebop som ba tack för att du fyllde på gott nytt år kram nu är det tretti dagar sen ringer du dyrt igen jag ba ? Jenny ba god jul
Jag hälsade på Hanna för första gången sen hon flyttade hemifrån. Hon lagade smörstekta kantareller och haloumiost och en avocadosallad och rödbetor med Chevre osti ugnen helt själv sen åt vi det till middag. Sen gav hon mig en blå ögonskugga från mac. Sen blandade hon drinkar till mig. Med hallon och olika juice.
Jag fick gå på Williams nyårsfest med en massa personer jag gillar. Sen blev det ett nytt år. Imorse ringde jag och var ynklig till min mormor och en halvtimme senare hämtade hon och Kalle hem mig till sig och sen tog dom hand om mig. Dom lät mig duscha och sen kokade dom gröt till lunch. Sen såg vi en konsert från österrike på tv. Sov lite i min mormors knä. Det var bra. Gott nytt år. Schweizblogg är to be continued från och med fjärde januari. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa