onsdag 21 december 2011

på kvällen gick vi till hiltl resturant bar cafe lounge blabla


när vi kom dit 10 pers och ville ha ett bord så var det fullt. vi fick reservera bord för en halvtimme senare, under tiden väntade vi i baren. det var min födelsedag så jag tänkte jag kunde dricka en drink. detta är en sex in the city. smakade som en twisterglass. elin drack en mojito. hon gör det ganska ofta! hon hävdade att dom hade gjort den extra stark dock. jag smakade och det var sant

sen åt jag all den här maten! i schweiz har dom inte lösviktsgodis men dom har mat på lösvikt. jag åt 7 hg för 32 frank. allt var gott utom rosenkolen

sen bjöd resturangen mig på detta för jag sa att det var min födelsedag. det smakade: nöt, honung choklad. en bra födelsedag.

1 kommentar:

  1. Svar: Du skulle lära dig så mycket av mig Nellie, jag har liksom ögat för det där. (A) Men jag beställde det från någon hemsida när jag gjorde projektet i 3an, dock såg jag att panduro/konstnärshoppen också har tagit hem det nu. :D

    SvaraRadera

hej allihopa