torsdag 1 december 2011

fråger. gjorde den här imorse men hann inte publicera

48 frågor

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
2.9 frank eller så

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
nej. eller eventuellt nån lätt på kinden pga vissa folk här hälsar så

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
ingen ännu utom mig själv. men förutspår att det kommer vara två ungar längre fram på den här dagen

4. Hur lång är du?
165 cm

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
hans&hennes. alltså jonas karlsson är så jävla snygg i den. fast jag såg bara halva, sparar andra halvan tills ikväll.

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen?
I'm in basel today! your right-its very pretty :). im excited about saturday X

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
ringa!!!!!!!!!!!om det är bra mottagning och bra ringmiljö runtomkring. dvs tyst. jag tycker det är finare att prata. men jag skickar nog mer sms ändå

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
inget av dom

9. När såg du senast din mamma?
gud. i skype för ett tag sedan. i riktiga livet: 4 mån sen

10. Icke godkänt i något ämne?
nej!

11. Mvg i något?
jag gick ut med 6 mvg tror jag. i samhällskunskap A, engelska A, körsång A, svenska B. plus hade mvg i två bildkurser.

12. När vaknade du idag?
07:50

13. Vilken är din favoritplats?
i sverige: stöcke/umeå. eller bjärnum/malmö i skåne. i schweiz gillar jag alla platser som är soliga och lugna. basel

14. Vilken plats föredrar du minst?
haha. tåget ibland. när det är fullt/stressigt/vill bara vara hemma. åka tåg med barn kan vara olika grader av mindre kul också.

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
i sverige

16. Hur stor är din säng?
stor! den kanske är 120? jag vet inte. den är ju inte ens min egentligen. men sängen jag sover i här är så jävla nice. jämfört med hemma: 90 cm uhscidshasd

17. Vad sover du i?
olika beroende på hur mycket jag fryser. oftast en tshirt och sockar. ibland på helgen sover jag i mina kläder.

18. Hur många kuddar har du i sängen?
1. men jag har två täcken, ett tunnare och ett tjockare. ibland använder jag ena halvan av nåt täcke som extra kudde/olika.

19. Var har du bott/bor?
sverige, schweiz

20. Tycker du om kinamat?
ja absolut

21. Tycker du om kaffe?
ja

22. Vad dricker du helst till frukost?
ingenting. jag äter gröt med jogurt

23. Kan du spela poker?
nej. haha!

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
nej. men jag vet nåra som fyller år innan/efter. gud vad jag saknar min födelsedag. den ska bli så himla rolig

25. Vill du ha barn?
alltså jag tar ju hand om barn hela veckodagarna så ibland när det är trotsigt/drygt så tröst-tänker jag att fan i helvete jag ska iallafall aldrig ha en unge själv. men ja. om jag hittar en värdig karl. så lär jag väl i slutändan ändå förtränga det här och skaffa ett eller två egna barn

26. Kan du några andra språk än svenska?
engelska, kan göra mig förstådd/förstå tyska, plus kan förstå lite nederländska

27. Har du någonsin åkt ambulans?
nej

28. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet när det inte är fruset

29. Vad spenderar du helst pengar på?
allt som är billigt

30. Äger du dyrbara smycken?
nej

31. Kan du rulla med tungan?
????

32. Vem är den roligaste människan du känner?
alla mina vänner är roliga, intresserar mig inte för tråkiga

33. Vad har du för ringsignal?
eh den remixen av ce jeu av yelle

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
hm. hur liten. ligger säkert något hemma och skräpar i nån vrå. inte som jag medvetet tagit rätt på dock.

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en torr tuschpenna jag köpte i färgpack på warenmarkt för 1 frank. så jävla torra alla dom pennorna var. men BILLIGA

36. Kan du byta olja på bilen?
nej! haha. har inte gjort något annat än att åka bil här.

37. Vilken var den senaste boken du läste?
jag har försökt läsa slottet av franz kafka sen jag kom hit. är typ halvvägs.... har dock inte läst nåt i den på två månader. igår började jag på en tysk bok. men jag läser mest på kvällarna nån gång ibland i syfte för att bli trött, så kommer aldrig ihåg vad jag läser ändå och bryr mig inte

38. Dansar du i bilen?
haha ja om jag är in the mood och inte kör bilen själv

39. När var du i kyrkan senast?
i söndags

40. Hur många hål har du i öronen?
ett i varje

41. Har du någon piercing?
utom öronen: nej. usch

42. Har du någon tatuering?
nej

43. Har du provat droger?
äru CP

44. Röka eller snusa?
jag röker hellre själv. men tycker det är äckligt, farligt, dåligt när andra röker kontinuerligt/är beroende av cigg, så jag ser hellre att andra snusar......

45. Har du pojkvän/flickvän?
nej tackar för att man får slippa

46. Vad är ditt mobilnummer?
kan det inte själv utantill. hahaha. mitt nummer i schweiz dvs. jag vet inte heller vars jag gjort av simkortet till mitt sverigenummer. ååå lol orka ta tag i allt sånthär mobiltrams. använder min telefon knappt 5% lika mycket av vad jag gjorde förut

47. Vad ska du göra ikväll?
gå på min tyskalektion. komma hem. äta en soppa, prata med min mamma på skype. hon ska öppna första luckan i muminadventskalendern jag köpte för 200 spänn på tradera. SPÄNNANDEEE

48. Har du några syskon?
2 st fina fina fina bästa finaste fina syskonen i hela världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa