måndag 12 december 2011

det som hörs utan att synas


den där ettan som var för SVT förut. fin. ska titta på första avsnittet av agnes cecilia ikväll. jag läste mycket maria gripe när jag var liten, agnes cecilia var min favoritbok jättelänge. förra veckan läste jag ett eller två kapitel ur den igen, för ibland ströläser jag ur olika böcker som jag tagit med mig när det finns dötid. annars läser jag inte böcker längre. vet inte om jag hade något fel för jag var så sur och less förra veckan men iallafall så höll jag nästan på att börja gråta när jag läste för maria gripe skriver så känsligt och fint. så jag tänkte jag skulle se serien också för jag såg den aldrig ordentligt när dom visade den på svt när jag var yngre, eller så har jag bara glömt allt för det var så länge sedan. men nu så... åå hoppas den är bra/som jag tänkt mig för vill inte bli besviken på saker jag bryr mig om

mvh xoxooxox

1 kommentar:

hej allihopa