söndag 20 november 2011

provar kläder


när jag var på zara provade jag den här tröjan. sen såg jag i majakakas blogg att hon köpt en likadan! viktigt! att jag har provat samma tröja som hon köpt. sen så provade jag den rosa klänningen från h&M men den kostade 60 frank/400kr... jag kan inte betala såna summor...jag köpte en annan klänning istället. den hänger faktiskt i bakgrunden. den strålade åt mig. den kostade 15 frank med en lapp som sa att den var gjord i återvunnet material, en del av den är i sammet, den är svart... jag tänkte att jag fick köpa den för jag kan använda den på nyårsafton.

2 kommentarer:

  1. synd att den kosta så mycket för den va väldigt fin

    SvaraRadera
  2. Önskemål: visa den svarta klänningen som du köpte också :)) Om den inte är en secret surprise fram till nyår

    SvaraRadera

hej allihopa