lördag 26 november 2011

nr 19 vad jag köpte senast


la tolv hundra på det här. plus en massa annan skit jag inte kan visa för att jag ska ge bort det till er i julklapp. den dyraste saken jag köpte kostade 12 euro. notera att jag köpte en gurka. jag ska äta den. egentligen finns det ingen poäng för mig att köpa någon som helst mat för allt sånt finns ju redan i köket i huset jag bor i. det är 110% waste of money. men alltså den kostade 0.33 euro. det är 3 svkr.

det känns så här: sen jag åkte till tyskland ska jag aldrig mer köpa något i schweiz. ändå att jag hade typ vant mig vid att det var dyrt här. nu sparar jag alla mina frank för euroz. planerar redan att åka en vända till sista veckan innan jag åker hem. ni får gurka i julklapp i år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa