måndag 28 november 2011

konstanz


"morgonen" jag åkte (kl var typ 12). hahaha. jag var så himla trött och öm och förkyld. orkade inte ens ställa om vitbalansen. åkte tåg och ba.....53rfdads....

men sen hoppade ana på tåget och vi kunde åka den sista biten tillsammans och sen var vi framme i tyskland/konstanz och jag blev så jävla mycket piggare. den bästa medicinen mot allt är typ ett glatt humör. det där i bakgrunden på den här jättebra bilden är ett s.k shopping mall. helvete vad stort det var!!!!


kl 5 åt jag middag. jag ser lite sur ut men det var god tomatsoppa plus man fick vispad grädde till och det kostade 40kr att äta. ana drack kaffe för hon skulle snart åka tillbaka igen och äta ostfondue. hennes värdmamma fyllde år eller något annat festligt.

jag stanna ett tag till och hetshandla allt som var billigt. gurka och diverse. sen tog jag tåget hem hahahaa svullen och sliten men gott mod

2 kommentarer:

  1. hah å du är söt som svullen

    SvaraRadera
  2. sv: jag var på releasefest i gallerian där jag jobbar för en ny butik: moyo streetwear typ.
    askul!!
    en raspberrini är om jag inte minns galet nu:
    hallonlikör
    hallon
    hallonpure
    citron/lime
    plus sånt här skummeddel. asgod men söt.
    ska lägga upp en bild på min klänning sen!!
    saknar dig med. kram

    SvaraRadera

hej allihopa