söndag 30 oktober 2011

till helgen unnar man sig ju lite extra till exempel en filet-o-fish på mcdonalds i lördags natt. den kostade 5.5 frank (40 kr)

så här såg den ut. mitt sämsta köp i matväg. är så jävla avtänd på mcdonalds nu. men alla vill alltid gå dit för dom kan få billiga cheeseburgare. utöver SKRÄPmat så unnade jag mig att sätta upp håret i fredags och sedan aldrig röra det på hela helgen. på söndagen måste det dock raus för jag tänkte tvätta det imorgon kanske.

2½ dygn i en toffs och lite hårnålar resulterade i en slags ... vet ej

ikväll är det twilight på SF2! helgens ljusglimt. sf2 är en kanal som har en dual.funktion vilket betyder att man kan byta språk från den rådande dubbningen (tyska) till engelska. vanligtvis tittar jag då helst på engelska men vem vet för ikväll, kanske lite extra kul att se den tyska "versionen" också. kan byta till och från för extra spänning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa