måndag 24 oktober 2011

måndag igen igen

jag har börjat med tradera igen. alltså köper saker. kommer aldrig mer sälja något där. jag köper alltså grejer över internet till mitt hem i stöcke. jag har bett mamma lägga allting på min säng. det kommer bli en så rolig presentfest för mig när jag kommer hem. har aldrig brytt mig så här mycket om julen förut. jag tycker det ska bli jätteroligt. just nu försöker jag få tag i mysteriet på greveholm på dvd för att jag vill se den julkalendern till jul. jag har ungefär en månad på mig att få tag i den i dvdformat på tradera och sen ska mamma få skicka den till mig på posten. är min plan. i gengäld så:

jag letar grejer att skicka till mammas födelsedag i november. jag har köpt ett paket på posten för 2 frank att skicka saker i. och sen köpte jag en liten burk med en blomma på, för 0.6 frank. på warenhaus eller vad det nu hette. det är som överskottsbolaget. det finns 3 st outletaffärer där jag bor. jag ska cykla och besöka sportoutleten nu och titta på skor

kram hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa