torsdag 22 september 2011


jag har en mygga i mitt rum och har haft det i jättelänge nu. varje dag vaknar jag upp med nya myggbett och ibland när jag ska sova hör jag den men jag lyckas aldrig hitta igen den. och det är inga snälla myggbett, dom blir jättestora och kliar och blir variga sår. jag var tvungen plåstra över ett för att det bara blödde hela tiden.

igår såg jag en röd tjock mygga sitta på min telefon när jag skulle gå och lägga mig, men innan jag ens hann tänka att jag skulle göra någonting så flög den sin väg! som att den suttit där och väntat på mig. jag fattar inte. den var ju redan sprängfylld med blod. hur mycket kan en mygga äta egentligen? dessutom har jag tänkt att den borde dö av sig själv snart, men det händer aldrig! och hur kunde den vara så snabb trots att den var så tjock? måste jag börja duscha mig själv i myggspray innan jag går och lägger mig? kan man få vara ifred i sin säng!!!

2 kommentarer:

  1. testa som man kan göra med flugor, ställ typ ett glas med vatten blandat med lite diskmedel i rummet.
    När myggan kommer för att ställa sej på vattnet sjunker den för att det inte finns nån ytspänning!

    SvaraRadera
  2. :(:(:( minns du min ip-adress fortfarande eller:))))fredag, september 23, 2011

    hehe testa isf vinääääääääääger. dock tveksam............................................................................................................................... slå den istället.

    SvaraRadera

hej allihopa