onsdag 24 augusti 2011

www



en anonym bloggläser har påpekat att adele är från london. så väldigt sorglig den här faktan är för mig för nu känner jag ingen samhörighet när dom spelar henne längre. och idag pratade dom tyska på radiokanalen som jag trodde var italiensk. vad är detta... fler låtar som spelas ofta utom rolling in the deep är iallafall price tag och en låt av james blunt. förut tyckte jag väldigt illa om låten price tag men nu tycker jag typ den är okej. den av james blunt går så här att han sjunger if time is all i had 'd i waste it all on you. trodde jag skulle gråta när jag hörde det för det verkar alltid vara så synd om honom i hans låtar. fast jag minns en gång för flera år sen när jag var hemma hos hanna och vi satt vid hennes dator, då hade hon en mapp med låtar av james blunt men hennes pappa hade ändrat mappens namn till james tunt. hahaha! skrattade när jag kom ihåg det

bäst spelat idag förmiddag
1. aquarius från HAIR
2. den som går så här does he wash up he never wash up does he clean up no he never cleans up. hahaha. jag tycker den är kul
3. ingen mer

2 kommentarer:

hej allihopa