torsdag 25 augusti 2011

.fdsf.dsdscx


SER NI VEM DET HÄR ÄR...

det hände ett jätteovärt missförstånd idag när jag skulle hämta det ena barnet från skolan för att vi ska åka till >international school< där dom har 2h lektion i sitt modersmål eftersom denna familjen är bilangual. iallafall så väntade jag utanför för att jag trodde att den skulle komma ut från skolan själv men den trodde att den skulle bli hämtad så den väntade utanför sin gymnastiksal istället. asså va fan. till slut kom den ut och ba warum warten sie hier?!?!?!? också ska man åka massa tåg till in dit så det blev mycket stressigt men i slutändan så hann vi iallafall.

idag hittade jag äntligen tillbaka till den italienska radiokanalen. det är en snäll italienska som pratar på den. ibland tycker jag det är skönt att inte fatta vad någon säger. idag spelade dom en jättedålig cover på heart of gold. sen verkar dom va rätt inne på 70talshits. sen spelade dom den tyska schlagerlåten satellite. så jävla glad över den! har älskat den sen jag hörde den för första gången i esc 2010
bäst spelat idag
1. satellite
2. video killed the radio star
3. crush med jennifer paige. alltså inte för det är en jättekul låt. men den är ju släppt 98a så det känns som om jag känner igen den sedan hela mitt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa